Відділ маркетингу, трансферу інновацій та економічних досліджень
Завідувач - доктор с.-г. наук, с.н.с. |
Основним завданням відділу є проведення досліджень з питань інтелектуальної власності та маркетингу інновацій з метою адаптування діяльності Інституту та мережі його дослідних господарств до ринкових умов. Проведення маркетингових досліджень інфраструктури ринку наукової продукції, пропозицій і попиту на об'єкти інтелектуальної власності, платоспроможних сегментів ринку наукової продукції та перспективних напрямів наукових досліджень, результати яких мають комерційну спрямованість.
Склад відділу:
Бояркіна Любов Вадимівна | пров.н.с., доктор с.-г. наук, с.н.с. | |
Керімов Алі Наріманович | ст.н.с., доктор с.-г. наук | |
Пілярська Олена Олександрівна | ст.н.с., кандидат с.-г. наук | |
Біднина Ірина Олександрівна | ст.н.с., кандидат с.-г. наук, с.н.с. | |
Рубцов Данило Констянтинович | ст.н.с., кандидат с.-г. наук | |
Бойценюк Христина Іванівна | мол.н.с., аспірант | |
Шарій Віктор Олександрович | мол.н.с., аспірант | |
Данілова Валерія Сергіївна | фахівець | |
Майкут Любов Володимирівна | фахівець |
Види послуг:
- реклама сортів та гібридів сільськогосподарських культур селекції ІЗЗ;
- надання інформації щодо проведення Інститутом заходів регіонального, всеукраїнського та міжнародного характеру;
- розробка методичних основ здійснення трансферу інноваційної продукції та наповнення аграрного ринку;
- організація реклами наукових конкурентоспроможних інноваційних розробок по основних елементах землеробства на зрошуваних і неполивних землях, комплексних новітніх технологіях вирощування зернових, кормових, технічних та овочевих культур, районованих сортах і гібридах сільськогосподарських культур селекції інституту;
- здійснення авторського наукового супроводу;
- надання науково-консультаційних та інформаційних послуг агроформуванням і сільському населенню в освоєнні методів прибуткового господарювання в умовах ринкової економіки.
- дослідження з питань інтелектуальної власності;
- завдання правової охорони об'єктів інтелектуальної власності інституту.
Виходячи з попиту споживачів на наукову продукцію:
- здійснюється комерціалізація і капіталізація об'єктів інтелектуальної власності;
- працює система отримання роялті за інноваційні розробки шляхом укладання ліцензійних договорів.